četrtek, 5. november 2009

Vila z neba- Modrijani


Besedilo:

Vila z neba

Hladen veter mi boža obraz,
spet snežinke prinesle so mraz,
še hladneje je, ko spomnim se,
da sam bom, spet nocoj,
v mrzli noči spet sam bom s seboj.

REF: Kje si zdaj ti moja vila z neba,
sam se prebujam v jutra,
v sanjah obljubljaš mi tisoč želja,
vse dal bi, da srečal bi te.

Si prišla tiho kakor pomlad,
z belim cvetjem prekrila moj hlad,
prvič čutim da, ljubiti znam,
mojim željam si, predala dan,
žal vse je zaman.

Prvič čutim da ljubiti znam
si usodi, predala dan
a jaz, spet sem zdaj sam.

REF: Kje si zdaj ti moja vila z neba,
sam se prebujam v jutra,
v sanjah obljubljaš mi tisoč želja,
vse dal bi, da srečal bi te.

Vse ................ dal bi, da srečal bi te.






Prekrasna skladba, ki ti seže do srca!!!!

Prelep dan vsem!

2 komentarja:

Unknown pravi ...

ja kdor zna ta zna....lepa lepa pesmca

Unknown pravi ...

Odlična!
Še koža se ti naježi.